Helg med mina mördarskor

Tjohej! Nu är jag hemkommen efter en jättemysig helg hos Matte, där man imprincip har flyttat in nu, haha. Drog ut på bloggandet tills jag kom hem då jag kunde lägga upp lite bilder för det blir ju roligare då :)
Det har blivit en hel del rockband och vänner tittande i helgen. I fredags åt vi en jättemysig middag tillsammans och lördagkvällen tillbringade vi med Sarah och Anna på Saints and Sinners som hade nyinvignings fest. Det var jättetrevligt! Jag hade mina jättehöga klackar och det gick bra tills man skulle gå hem och fötterna har nog aldrig fått känna på så mycket smärta som då. Dom är fortfarande ömma :P herregud jävla mördarskor :P









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0