Pimp my room

Så fort man har lite tid över så blir det alltid nått "litet" projekt. I alla fall när det gäller mig. Fick för mig i morse att man kanske skulle möblera om lite! Jo hej du, det blev massa slit men dock inte i onödan för tack vare allt flyttandes runt av säng och soffa kom jag på att dom stod bäst som de gjorde från början och kom sedan på andra grejer som skulle kunna pimpa upp rummet lite :) som att ta ner mina bruna gardiner och sätta upp på väggen vid sängen istället. Kanske låter lite konstigt men det blev mysigt.
Så nu måste jag fortsätta att fylla min nya hylla med skivor och grejer som bara ligger här i ett stort kaos.
Sen bär det av till Sara som jag inte sett på as länge nu och kolla på melodifestivalen, vilket kommer bli fett nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0