Melodifestival nörd talar

Rätt låt vann! Eller nästan iallafall... Gårdagens final av melodifestivalen var minst sagt svettig för mig och Sara som hade våra favoriter Anna, Salem och Darin.... sen kunde vi inte låta bli att digga med i Manboy också. Men vi ringde iallafall och röstade på våra 3 favoriter och det var det viktigaste just då att någon av dom skulle vinna, vilket det blev också och vi var jätteglada och jag fick som jag velat hela tiden att en ballad skulle vinna för en gångs skull. Men nu såhär dagen efter så skulle jag vara mer än nöjd med Salem Al Fakir som vinnare. Har aldrig haft någon speciell åsikt om honom förut men efter första deltävlingen så blev jag lite kär i honom. Men men det blir ju aldrig riktigt som man vill och det känns som att Sverige har gett upp när det gäller Eurovison eftersom vad vi än skickar så kommer vi aldrig på någon bra placering. Fast jag tycker att det är den svenska uttagningen som är roligast. Jag menar hur drygt är inte Eurovision med alla konstiga bidrag. Kul dock att det var en bra låt som vann förra året får se hur det blir i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0