Kommer man få en fortsättning i natt

Jag har haft en sån ledig skön dag idag. Dock lite kort eller så är det så att man inte är så effektiv utan tar 2 timmar på sig att bara gå upp ur sängen och äta frukost. Men trots ledig dag så är jag nu JÄTTETRÖTT efter att jag dansat nu ikväll. Min renbäddade fluffiga säng ser oerhört lockande ut så jag vet en som kommer att sova riktigt gott i natt! Drömde en massa konstigt förra natten, att Matte var försvunnen och massa olika typer av folk var ute och letade efter honom. Jag var den enda som visste att han hade gömt sig på Mcdonalds och ville att jag skulle komma dit. Jag han aldrig dit och fick aldrig veta vad han ville mig eller varför han hade rymt. Det kanske låter super töntigt men denna verkliga dröm var faktiskt riktigt spännande. Hoppas på en fortsättning i natt. Visst är det fascinerande det är med drömmar, hur mycket roliga, spännande och läskiga historier och situationer man kan skapa bara genom att man sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0