Jag får alltid stå för piffet

Så tråkigt att denna underbart mysiga helg är slut :( Om någon kan göra en helg mysig så är det Matte :) Inte nog med att man alltid blir lite bortskämd så blev man denna helg bjuden på romantisk oxfilé middag när vi firade vår första månadsdag. Jag fick dock stå för piffet med ljus och grejer :P
Idag var vi hos min mamma och fikade som bjöd på jättegod cheescake, mmmums. Sedan hamnade man hos äldsta systern med hennes efterhängsna fluffiga katt efter sig (jo han ville tom följa med mig på toa) innan man åkte hem för att ha söndagsångest inför en inte lika lockande skolvecka. Hade gärna fortsatt med denna helg istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0