En vecka med fullt ös

Japp nu är man på språng igen som vanligt. Min syrra ville sno mitt rum igår eftersom jag aldrig är där :P men jag han hem innan som tur var. Nu ska jag göra mig i ordning och sticka iväg till Johanna och Sandra som har mina saxar som jag måste ha i morgon då jag ska klippa Sarah. Så in till stan och en sväng till HM innan jag drar vidare hem till vänninorna. Får raska på nu precis som Alfons så jag inte blir så sen för annars kanske jag inte får smaka på Johannas bullar :O 
Ses i eftermiddag :)

 Random bild från mitt rum :P

Kommentarer
Postat av: fido

sketakuligt att träffa dig igen! :) <3

2010-03-04 @ 13:13:33
URL: http://fido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0