Coolaste dansfilmen

Han inte skriva igår för det var ingen lugn stund alls. Åkte och dansade med ett lätt sträckt ben men tänkte att jaja det där är inget. MEN när förträngt den där sträckningen halva lektionen så märker man hur ont det gör när man väl ska göra piruetter och hopp.
Åkte hem till Matte för att käka och vila upp mitt ben som jag knappt kunde röra, så skönt att bli lite ompysslad.
Idag har det varit lugnare med en härlig sovmorgon. Har precis kollat på coolaste dansfilmen Step up 2 och blev genast väldigt danssugen. Men jag måste sova för ska upp jättetidigt och ha praktiskt prov "Kort afton", inte mitt starkaste moment men känner mig förbered så jag tror nog att det kommer gå bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0