Shoppingrunda

Jag har haft en underbar eftermiddag tillsammans med Sara som spontant mötte upp mig i Handen c där hon hjälpte mig att köpa in lite nytt till garderoben, vilket verkligen behövdes. Så jag var så duktig idag och köpte bara det som jag behövde mest just nu och bestämt innan att jag skulle köpa. Det blev en liten outfitt från Vero Moda med svarta jeansleggings (är beroende av dom :P) med en randig tröja till. Ett par svarta skor från Bianco att variera med om man inte vill ha dom jättevarma uggsen. Ett nattlinne/tshirt från HM i typ världens mjukaste material och sist men inte minst en mascara från Maybelline :)
Vi avslutade hela shoppingrundan med vårat favoritmatställe Subway där vi alltid äter chickenteryaki.




Godaste vitamin juicen!




Skorna :)




Denna mascara nu bara för 99 spänn :O brukar använda en annan från samma märke men denna lär ju också va bra då :P


Kommentarer
Postat av: Sara

Mascaran är jätte bra! Har använt den hur länge som helst! :)

2010-01-12 @ 10:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0