Plugg, plugg och dagens citat

Jag har suttit hela förmiddagen nu och pluggat EU. Jag satte mig här runt 12.15 och nu blev jag precis klar 14.45 så nu är det skönt att få slänga sig framför tvn eller göra något kreativt för nu orkar inte min hjärna med mera plugg idag för sen har man ju annat plugg som måste göras också :P Men en sak i taget! Hatar att ha skolarbeten halvfärdiga. Men jag är ju uppvärmd inför skolstarten i morgon om inte annat iallafall :P

Måste bara säga dagens citat som måste ha låtit lite underlig eftersom jag inte ens pratade med min pappa om någonting utan bara satt tyst i min bok om EU och plötsligt utbrast "Vet du hur få det är som bor på island!"
 





Kommentarer
Postat av: victoria

en fråga , du går frisör linjen, ska du göra gesällen nu i vå ? :)

2010-01-07 @ 19:46:13
Postat av: Frida

nej det ska jag inte göra för jag vill hinna träna upp mig mera så jag sattsar på det till hösten istället

2010-01-07 @ 20:50:23
URL: http://snyggfrida.webblogg.se/
Postat av: Sara

Vad roligt att du börjat använda den loggan jag gjorde åt dig! :D

2010-01-07 @ 22:03:00
URL: http://misssailor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0