Och så var det klippt

Min gulliga Nora åker tillbaka till Rumänien på måndag och fortsätter sitt volontär liv. Det är jättetråkigt att hon ska iväg igen men hon lyckades iallafall klämma in en liten lucka nu under förmiddagen så vi han ses lite och klippa igenom hennes hår också, väldigt tjusigt blev det. 

Nästa grej på Fridas lilla salong här på rummet blir slingor på mig själv. Har köppt slingfärg som jag tänkte kamma i på mina mörkare partier i håret. Det blir nog fint :) Jag blir bara blondare och blondare, haha ;)

 

Noooora :)   



Min lilla salong på rummet^^ Här gör jag mig alltid i ordning på morgonen. Här finns allt en tjej vill behöver. Hår och hudprodukter, fön och olika platt och locktänger, smink osv osv :) Men det finns nog plats för lite mer smink endå tycker jag^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0