Nu jävlar ska jag bli vig :P

Jag håller på att taggar till inför dansen som haft uppehåll under heela lovet, att man har stått ut. Men nu så är det inte långt kvar tills den startar igång, tror att det är v.3 för jag har inte fått nån kallelse än. Men jag känner mig så fruktansvärt ovig för att vara dansare, det har inte varit något problem för mig under koreografier och kombinationer men endå så vill man ju kunna vara mer smidig. Så nu införde jag igår en daglig rutin, stretching varje dag kl 20.00. Har larm på mobilen nu och det är faktiskt riktigt trevligt dessutom att sätta på en skiva och köra lite olika grejer ett tag, idag blev det en halv timme, det känndes lagom. Så får väl se då om det kommer bli en skillnad tillslut då :)

Nu fortsätter dansarglädjen på tvn, nu är det dags för Glee :)



Okej inte såååå vig hahah :) balettakademin sommar 09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0