När man är för stor för godnatt sagor

Nu har jag precis kollat klart på Star Wars episod 2, skitbra! Vill se fortsättningen också men lär väl komma i morgon.
Kände att jag ville skicka iväg ett litet inlägg bara innan jag går till sängs för jag tycker att det kan var lite sådär tycker jag att bara gå och lägga sig direkt efter en film lixom.

När jag var liten läste alltid mamma eller pappa en saga för mig, alltid varje kväll under många år och det finns ju inget mysigare när man är liten. Men vad gör man när man är 18 då för att kunna somna gott?

Att läsa måste man ju ge en timme iaf tycker jag. Men nej jag tycker bättre om att skriva och att skriva här innan jag ska sova var ju inte så dumt inte. Sen har jag ju min kära rosa dagbok också men där står det ju baaara hemlisar^^ Hihi.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0