Moroten som blev nöjd!

Vad gör man när man vaknar en morgon och ser att håret är orange?
Jag säger väl som mitt ex sa: HAHAHAHA. Va i helvete! Jag vet inte det är ju du som är proffs!

Jag skulle bara slinga lite och i kvälls ljuset såg det bra ut men men dom där satans färgerna man köper på ICA klarar inte av mitt hår tydligen så det blev inte blont som jag ville ha det.
Men nu har det gått en dag och jag har hunnit tvätta det och redan har det gått ner lite gran och jag har faktiskt bara fått beröm idag för min nya hårfärg. Så den kanske inte är så dum iallafall :) Min frisör på praktiken som hela tiden säger att jag passar så fint i koppar färg bokade iallafall in mig på en klippning för mitt stackars prepparerade hår.

Men nu sitter jag ute på Dalarö där jag spenderat dagen med Sara och hennes gossjuka hundar Bu och Lucy. Så när vi inte busade med hundarna har vi kollat på en av mina favoritfilmer "Just my luck" sen han vi med lite av "Mamma Mia" också. Fett myspys!



Lika som bär :P



Pussar med Lucy  



Jag och Lucy :)


Kommentarer
Postat av: Sara

SÅÅÅ SÖTA!! :D <3

2010-01-04 @ 22:46:15
URL: http://misssailor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0