Mördbulltad

Igår han jag aldrig blogga för jag var så upptagen med att ligga utslagen framför tvn och vila mig efter danspasset där min lärare körde med oss utav bara helvete...okej kanske inte men det kändes så eftersom att det var så mycket nytt att ta in. Jag gav gärnet igår och knäckte till min fot på något sätt, ramlade och dunsade ner hår på knät två gånger i golvet för att jag låg efter i takten på steget innan. Så idag alltså känner jag mig helt mördbulltad och har träningsverk precis överallt, öm i foten och har årets första feta blåmärke på knät. Awesome.

Hmm kanske får ta och komma med ett uppdaterat dansklipp snart för det har ju endå hänt en del sen för två år sen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0