Mer musik nostalgi

Bortglömda band finns det gott om! Satt och youtubade lite gamla Hanson låtar för vem är inte ett gamalt Hanson fan om inte mig :P jorå det finns en bild på mig som 6år i gula cykelbyxor, en Hanson tshirt och freestyle. Lyssnar väl troligtvis på dom^^

Så när jag satt här och bläddrade bland låtar så kom jag på någonting. Det är så läskigt när man kommer på något lite svagt från barndommen. Som nu då jag såg plötsligt framför mig hur min storasyster visar mig omslaget till en grupp småkillar med en låt som man lyssnade sönder då om och om igen när man var liten. Men vad hette dom? Hur gick låten? En till bild dyker upp igen då jag flera år senare blädrar i en tidning och blädrar förbi en poster med en äldre vertion av...The Moffatts! Där kom det!

När jag fick höra den här låten så bara klickade det i huvudet juustteeee :) Minnen! Har väl säkert inte hört den på a jag vet inte hur många år, 8, 9, 10 år? Har ingen aning om när den här är ifrån men fan så dom ser ut. Såg killarna ut sådär på 90 talet haha :P Hur många år höll dom på egentligen med tanke på hur dom såg ut på den där postern som jag kommer ihåg också :P 






Tycker alltid det är så kul att göra sån här typ av research :P haha :D


Kommentarer
Postat av: Sara

Hahah OMG!

2010-01-24 @ 17:32:56
URL: http://misssailor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0