Läggning för fan :P

Snark... Jag kom hem från skolan vid halv 6 idag, gick innan för dörren, la mig i sängen och somnade. Då har man kämpat hårt under dagen med andra ord. Kände på mig att jag skulle bli trött efter en hel dag i salongen så istället för soppa till lunch i matsalen blev det El Maco grande på donken istället :P hehe och vad var det jag väl pratade om när jag proppade i mig den där "När är det fika idag, jag tror att Lorena har bakat nånting". Haha! Svullis Frida, det är alltid jag som äter mest fika när vi är i salongen, haha :P 

Före och efter min kund så blev jag tvungen att göra mitt hat moment nummer 1! Jo det är tom värre än permanent och det är (trumvirvel)....läggning! Okej själva upprullningen är faktiskt kul, särskillt att klämma vågor med bara fingarna (som alla andra hatar) men att kamma ut till en frisyr efter hur spolarna är placerade när allt har torkat det är hell.
Men idag gick det rätt bra tycker jag och min lärare tyckte att det var min bästa jag gjort....vilket betyder att alla innan har varit för tääskiga^^ Haha. Man tror att läggning bara är nått man rullar upp på gamla tanter, men tro mig det är så mycket mer än så :P Såhär gjorde jag min idag, kul att det var valfri teknik:

Upprullat och klart för torken


   Färdiga resultatet





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0