God morgon

Oj glömde vist att blogga igår. Men nu är jag nyvaken och har nog sovit lite underligt för jag känner mig verkligen som att man har varit ute hela natten fast man i själva verket bara satt hemma med gårdagens dejt och kollade på Freaky Friday haha :P

Idag blir en lugn dag tror att min mamma kanske kommer över en sväng. Har sagt till Ciffa i Something Behind nu på morgonen att jag vill ha 2 biljetter till Emergenza festivalen där dom ska spela nu i januari. Awesome.
Vi hörs lite senare!



Jag har börjat vänja mig nu vid håret men man blir fortfarande lite förvånad när man går förbi spegeln :P


Kommentarer
Postat av: My

snygg du är i håret frida :D

mitt bara växer så det knakar, blir nog att klippa sig snart igen haha ;) pusspåre <3

2010-01-10 @ 13:24:10
URL: http://bobo903.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0