"It´s a fucking ghost in here"

Egentligen så skulle man ju ha börjat med svenska läxan men istället så hamnade jag i ett ca 1 timma långt program som heter Ghosthunting och just detta hette Ghosthunting whit Mcfly (såklart). Skulle kolla en låt på youtube bara och så råkade jag hamna i detta program som var uppdelat i 11 delar och upptäcker efter ett tag hur spännande detta var! Det är inte så att jag tror på spöken men jag älskar Ghost Wisperer och så har man ju kört anden i glaset under hela högstadiet på spökfester ute på landet. Så det är faktiskt riktigt spännande och intressant. För det hände verkligen grejer i programet. Det var inte så att dom sprang runt och skrek och skramlade med kameran som nått man själv kan fejka utan här hörde man när dom fick kontakt, knackningar, när en sten slängdes och liknande. Killarna var as rädda dessutom och sa fuck konstant hela tiden, haha det var kul att se. "It´s a fucking ghost in here".

Men jag har faktiskt också varit med om en spökig grej på en spökfest jag var på när jag gick i 6an. Där jag bodde då ute i skärgården fanns det inte så mkt gatlampor och framförallt inte där vi sprang runt rädda med ficklampor mot ett slott där. Anden i glaset fungerade oroväckande bra och när vi uppskrämda små stackare lugnat ner oss så slår det på taket av den stora bod vi befann oss i. Det lät precis som om någon slängde stenar på taket och vi var 100% säkra på att det inte fanns någon människa utanför huset! Min kompis familj befann sig inomhus, ingen granne eller någon annan viste att vi var där och katterna skulle inte kunna låta som det ljudet. Vad det var fick vi aldrig reda på...

  Inledningen till programmet:
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0