Fjortisfotografer på fjortisfest

Hej hopp! Igår kväll åkte jag ut till Dalarö till Sara och åt middag med henne och hennes kompis Bella, jättemysigt! Sen så hade Sara fått i uppdrag att slinka in på hennes lillasysters 18 års fest och fota alla så då ville hon gärna att jag skulle haka på. Temat var subkulturer så för att smälta in klädde jag ut mig till fjortis och Sara till fjortis/emo med blod på armarna och grejer :P Kändes lite billigt men det var kul :P hah. Passande faktiskt för festen var en riktig fjortisfest utan tvekan! Majoriteten som var 1 år yngre än mig bettedde sig som myyycket yngre och hade tydligen börjat festa kl 19 och sen slutat vid halv 3! Men vi fick oss ett gott skratt och riktigt roliga bilder iallafall :P


Sara "gråter" i ett hörn vid ICA :P


Och så kommer megafjortisen haha känner att jag lyckades med sminket ;D hahah :P




Kommentarer
Postat av: Sara

Hahah såå KLOCKRENA BILDER!

2010-01-24 @ 17:33:27
URL: http://misssailor.blogg.se/
Postat av: hemlis* fnizz

Man såg ingen skillnad på dig! :O

2010-01-24 @ 23:10:26
Postat av: Josefin

Haha, vilken tur att du är så stoor då! "snyggfrida.webblog.se" eeeh?

2010-01-24 @ 23:12:53
Postat av: Hanna

Alltså du.. du ska väll inte kommentera andras beteende förän du börjar tänka på ditt egna! Några helger sen? du var största fjortisen jag sett!

2010-01-24 @ 23:17:50
Postat av: Anonym

tror du menar *dina egna

men det är trots allt hennes val hur hon väljer att se ut, jag medger att hon ser ut som en fjortis själv.



2010-01-26 @ 18:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0