Bra kamrater

Idag har det varit en trevlig skoldag då Sarah droppade sköna kommentarer under hela kultur och stilhistorian idag om rörstrandserviser och sånt det var roligt ;) haha men man blir kanske lite kul av att vara i finland över en helg hehe ;) tro mig har varit där själv en gång, för övrigt ett ganska trevligt land ;)

Sitter framför datorn nu och är jättetröttis och snackar med lite polers. Bla Sara som ska vara min modell till sminkprovet i skolan som oroar sig mer över det än vad jag gör. Hon fick den där OMG jag-har-inget-att-sätta-på-mig-känslan. Men det kommer att bli awesome och det är skönt när man har så delaktiga vänner ;)
Och Frida ska hjälpa mig nu med min myspace sida :D för jag har insett att jag är fullständigt handikappad på den där hemsidan. Kan ju inte ens få en profilbild att inte se pixlig ut, suck. Så tur att det finns lite duktigare människor på det där ;)

Tack kära vänner för idag!

Imorgon blire kundpass i skolan, hoppas att få en klippning bara, skulle vara niiice ......kommer säkert att få vår stamkund "Fön Berit" :S



Härlig bild på hur en skoldag utanför salongen kan se ut :P haha Sarah och Marlene goes donken


Kommentarer
Postat av: Sara

hahaha, jaa men jag fick ju den känslan xD

2010-01-26 @ 22:17:37
URL: http://misssailor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0