Det blev Mcfly och 60-tal

Ikväll har jag varit hemma hos mina "dubbelgångare" Frida och Johanna. Frida får jag dock träffa förns nästa helg. Men jag och Johanna hade en riktig mcfly kväll efter att vi tagit en liten runda på stan. Det råkade bli det efter att Johanna tagit fram gitarren och vi började ge oss på lite låtar som sen ledde till konsert dvd och sköna youtube klipp. Med en godispåse för 39 spänn i handen såg vi en lite konstig film som heter The boat that rocked, men den var lite skön med bara 60-tals musik.

Blev värta powerwalken hem från tåget det är ju fan som en ny istid ute, usch. Men nu är jag inne i värmen och ska gå och lägga mig och ladda inför lite pluggeliplugg i morgon. Go nattis




   

Kommentarer
Postat av: Anonym

coolt med dubbelgångare :P hur träffade du dem?

2010-01-31 @ 11:22:44
Postat av: Frida

:) det är inte så att jag är lik dom utseende mässigt men vi har exakt samma musiksmak och det har jag alltid känt mig ensam om. Så därför säger jag lite att dom är som mina dubbelgångare pga av musiken och så. Vi har träffats genom ett band vi känner och promotar, Something Behind.

2010-01-31 @ 19:49:50
URL: http://snyggfrida.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0