Catwalk med rocktema

Idag hade halva klassen prov i makeup för visning/catwalk och jag ska inte ha prov förns nästa vecka så eftersom jag var ledig så var jag modell åt Marlene som skulle göra sitt idag. Alla har valt ett eget tema på sin låtsas visning och Marlene hade rocktema. Så man fick lite blickar i matsalen sen ;P
Det var riktigt skönt att få slippa vara makeup artisten den här gången och bara behöva sitta där i stolen och halvsova i 1.15 min ^^ hehe skön start på dagen!

Före. Osminkad och nyvaken :P

 Efter. Stylad och klar








Kommentarer
Postat av: Nora

Vad söt du var på bilden när du var nyvaken och osminkad :)

2010-01-29 @ 14:26:47
URL: http://noragyll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0