Blondinen som ska kolla på Star Wars

Asså nääe jag skrev ett helt inlägg och så blev det fuckat när jag skulle posta...jaja då får man skriva om igen då :) Men det gör endå inget för Star Wars börjar endå inte förens om en halv timme :P Jorå jag ska minsan se den. 1an gick ju igår på tv och precis när det började bli bra och spännande så var jag så trött att jag inte kunde hålla ögonen öpnna. Så jag missade en stor del av filmen. Men nu är jag redo och ska sitta uppe och se den andra delen. Nu lär jag orka vara uppe till 12 eller halv 1 eller när den nu slutar. Helt sjukt, det hade gått lite fortare utan all reklam och nyhetsavbrott. Suck.
Men nu hör jag att det är Scrubs så hejdå ;)

Btw slingorna jag gjorde förut blev bra :) lite mer ihopsmält nu för det var mörkare i fram förut. Men Frida fixar^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0