I det nykära-freakad-i-skallen-stadiet

Tjoho! (Förlåt åter igen för mitt dåliga uppdaterande. Men har fortfarande inget fungerande internet så jag försöker blogga så fort jag får tag i nån annan dator här hemma eller hos nån med fungerande internet osv)
Gud vad härligt med lov!! Jag inledde lovet med att klippa av håret och lägga mig i sängen pratandes i telefon hela kvällen med en apelsinläsk i handen. Awesome! Kul att man redan fått så mycket fina komentarer på facebook, blev riktigt glad! Dock har jag sagt åt Matte att inte gå in på facebook och kolla för det är ju roligare att få se i verkligheten :)

Man märker nu att man hamnat i det där nykära stadiet då man är helt freakad i skallen och räknar hur många timmar man varit ifrån varandra. Nu har jag inte sett Matte sen 10 i morse så nu håller jag på att bli galen! Haha! Så jag sitter och kikar på Something Behinds studio film... vadå desperat, haha. Men men längtar man efter nån så gör man :P det är kul att man blir som helt dum i huvudet ;D 

I morgon blir det tjejkväll, niiice :) lär ju bli ett bra lov det här :)



Min älsklingskille som jag faktiskt äger på guitarhero^^ Mohahah.... vi är lixom paret som alltid sitter hemma och river av Blink 182 låtar på Rockband, totally awesome :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0