Varför trycks alltid "fel" saker in i huvudet?

Jag är ledig idag igen men känner att jag måste använda det till att plugga... jag HATAR att plugga, det är det vidrigaste jag vet! Även om det är saker som är lite intressanta, men att trycka in det i huvudet så man kan det utantill nääe, då är det inte särskilt intressant. Det som fastnar i mitt huvud är saker som vilken placering Andreas från Alcazar hamnade på i Melodifestivalen 1996 med "Driver dagg, faller regn", hur mycket exakt min studentmössa kostade, vad Tom i Mcfly´s katt heter, alla Kronks sköna repliker i "Kejsarens nya stil" och såna där grejer som man egentligen inte har så stor användning av att veta :P
Nääe jag tror nog att jag får ta och avsluta min pause nu för annars kommer jag börja med att surfa på facebook och kolla på gamla bilder över hur min hårfärg såg ut för ett år sen och sånt där :P Önska mig lycka till^^ 
Se yaa

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, jag har också ett sänt där problem! Jag kommer ihåg alla repliker i Mulan XD

2010-02-14 @ 11:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0