Uppe innan tuppen och iväg till makeup prov

Jag gick upp kl 5 i morse, fatta klockan fucking 5! Jag fixade mig själv på en haltimma...okej 40 min^^ Det var det snabbaste jag lyckats med hittills tror jag, höhö. Där emellan gick Sara upp och så åt vi frukost. Sista halvtimmen fixade jag Saras hår, eftersom det är så lockigt redan så blev det fint att locka det ännumer :) hehe. Tio över 7 störtade vi mot bussen och senare satt man i klassrummet taggad inför provet. (Prestationsångest) 
Och så var man igång med provet på tiden 1.15 min. Man tänker alltid att man har så gott om tid på sig med det tar längre tid än vad man tror. Rätt var det är så står man där "1 minut kvar" ropar läraren och så har man geggat med mascaran på kinden i all stress. Lärorikt med dedlines med andra ord.

Men jag är rätt nöjd med mitt resultat det var iallafall den stilen jag var ute efter, min stil med andra ord. För det är viktigt att man gör något som man själv tycker är snyggt för då blir det även ett snyggt slutresultat. :)

Såhär blev det:






Bilder från lektionen:


Tack Sara för att du var modell igen och att du orkade gå upp så tidigt ;) <3
    

Kommentarer
Postat av: Sara

Men SJÄLVKLART gumman! :D Var såå kul!! Du vet att du alltid kan räkna med med ;) (mitt andra hem, remember! ;)

2010-02-04 @ 22:23:42
URL: http://misssailor.blogg.se/
Postat av: Nora

Vad snygt det blev. Hon ser ut lite som en isprinsessa :P

2010-02-05 @ 16:14:09
URL: http://noragyll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0