Tjejer, galna filmer och massa musik

Har verkligen varit ett och ett halvt dygn av tjejer, musik, choklad och filmande. Var hos Johanna och Frida där inte bara jag befann mig utan även Sandra och en till Johanna. Eftersom Frida brukar klippa sig själv ville Sandra att Frida skulle klippa lugg på henne, jag skulle rycka in om hon tabbade sig :P Men det var roligare att stå och fota och filma för att se hur det gick :P

Från kl 23 till 2 ägnade vi oss åt att göra en rolig film till Something Behinds Steet Team. (Kommer läggas upp på youtube snart + myspace) Det blev as bra och det slutade med att vi klädde ut oss till killarna i bandet. När vi klippt klart hela filmen vilket tog typ hela dagen idag att göra ville vi givetvis visa killarna hur det blev och dom skulle endå repa under kvällen så då packade vi in oss allihopa i Björns bil och åkte med till repet. När vi visat vårt mästerverk ville dom att vi skulle klä ut oss till dom igen och göra en till film när vi står i replokalen och kör Here we go again. Jag kan säga att det kändes lite pinsamt som skulle vara frontfiguren i bandet :P

 

 

Men det var en trevlig helg och trevlig kväll i replokalen, nu ska jag sova och så äre back to school och en jäävligt nice vecka med mycket ledighet, awesome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0