Tiden som flög och landade i nostalgi musik

Idag har det varit fullt upp på praktiken då jag inte klippt mina två egna kunder har jag sköljt ut kanske 4 färger på de andras kunder och tvättat minst lika många hår, juste färgat en utväxt också. Sen lite städning, servering av kaffe såklart och en tur till centrum för att köpa lunch. Så dagen flög iväg och nu kommer lugnen efter stormen. Så skönt att bara koppla av på fredagkvällar då man är så himla trött. Synd att det brukar vara skit på tv på fredagar.

Men jag har iallafall hittat aaass mycket gammal musik på datorn som ger mig så mycket flashbacks. Just nu går jag igenom en mapp med låtar som är från när tiden då mellan 11 och 12 år. Haha härligt det var alltså tiden innan Darin och Jill Johnson och tiden efter Shebang och A-teens. 
Vad sägs om TLC - No scrubs (Jag ÄLSKADE TLC då), Lambretta - Bimbo, Sugarbabes - Overload, Eminem - Without me, Britney Spears - Toxic och Miio - När vi två blir en (som jag tro det eller ej sjöng på småstjärnorna i skolan i riktig mic och vann, haha) 

Pic från salongen då jag smet för att läsa Se och Hör men lyckades aldrig hinna läsa den hah fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0