Sur över teknik som inte funkar och... kan man campa i Mcfly´s bostadsområde?

Nu har Sarah varit här och umgåtts med mig, väldans trevligt det!
Har försökt jättelänge nu att få mina nya webcam att fungera men icke sa nicke. Min dator pallar inte och har hängt sig nu tusen gånger så det måste bli av att blåsa om hela skiten snart! Man blir så himla lätt irriterad på all teknik som inte funkar!
Nu smider jag och Johanna våra planer om hur vi ska bli bästisar med Mcfly genom att en dag åka till London och antingen låtsas vara turister från Sverige som inte har nån aning om vilka dom är som har gått vilse och vill komma in till en av dom och låna toa. Eller kidnappa dom till Sverige. Eller helt enkelt campa utanför deras hus (de bor alla i samma bodstadsområde) tills dom dyker upp. Men vi tänkte starta med ett lite mindre projekt nämligen en dvd som vi tänkte skicka till dom. Iallafall göra en cover på någon låt till dom :) och göra det helt awesome såklart! Johanna är ju en otroligt stor talang och jag är jätteimponerad av henne, hon har även jättefina egna låtar som hon gjort. Hoppas verkligen att hon gör något bra av det :) Så roligt att få höra henne in real life. Kolla in detta klipp, så bra :) älskar bloopersarna i slutet hah

Kommentarer
Postat av: Johanna

YAY! let's do this! ^^



tack så mycket <3

2010-02-09 @ 22:36:08
Postat av: Sara

Vad duktig hon är! :D hon låter lite som Taylor Swift :O

2010-02-10 @ 21:03:12
URL: http://misssailor.blogg.se/
Postat av: fido

Tycker oxå hanni låter som Taylor..litegranna iaf :) duktig hanni! Mcflygrajset låter megakulish! =)

2010-02-11 @ 22:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0