Snöslask, blöt i arslet och sminkförberedelser

JAG HATAR VINTERN!
JAg undrar varför jag ens bor i detta land när det är såhär mycket snö! Jag bokstavligt talat hatar snö och vinter överhuvud taget gör livet surt. För att inte tala om busstrafiken som inte klarar av att fungera som det ska. Fick vänta ute i kylan en haltimma på bussen för att sedan lyckas tränga mig in i bussen och hitta en sittplats längst bak. När jag reste på mig och skulle gå av var jag helt blöt om hela arslet :O troligtvis nån som hade snöat av sig tidigare på min plats. Pricken över iet så läckte det in i skorna också på hemvägen. Så jag gjorde mig verkligen förtjänt av ett skönt bad när jag kom innan för dörren.

Jag kanske borde ta tag i min makeup skiss jag måste göra. Sara kommer hit lite senare ikväll och har lite sleepover party med mig eftersom hon ska vara min makeup modell till mitt prov i morgon. Vi ska vara där redan kl 8.00 så jag vågar inte ens tänka på hur tidigt vi kommer att få gå upp i morgon eftersom jag ska fixa med hennes hår så det blir fint till sminkningen. Jag tränade förut på sminkningen på Sara i söndags och jag fick denna gång precis det stil som jag var ute efter från början. Detta är looken jag har som inspiration:


Kommentarer
Postat av: Sara

Trycker på den osynliga "gillar" knappen :P

2010-02-04 @ 22:21:51
URL: http://misssailor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0