Min dag på Balettakademien

Lite schema förändring i skolan för dagen och jag som trodde att jag inte skulle hinna hem emellan dansen hade laddat upp med kläder, köpt sallad och en hel god morgon juice, orkade såklart inte släpa hem allt för att sedan åka tillbaka direkt. Så vid kl 15 var jag på Balettakademien för att vänta på klassen som började kl 17 och som tur är fick jag sällskap av mysiga danskollegan Matilda som hade kommit strax innan mig. Jag hade som mål under tiden att dricka upp min 1 liters juice för det blev så fullt i min väska så jag slapp ta med den hem, men det gick sådär...

Vid 16 tiden börjar småkillarnas street klass och det är alltid lika kul att se hur dom tuffa små 8åringarna dansar i sina kepsar till tung hiphop och försöker kaxa till sig som fan. Men det kan ju inte vara så lätt det inte när det står ETT ANNTAL tjejer från min grupp och kikar in och utbrister sådär tjejigt "ÅÅhhhh va söötaa". Haha.


Utanför vår studio och Matilda börjar bli trött på matteboken



Vi tittade ut över ett slaskigt Birgerjarlsgatan



En halvtimma innan klassen börjar och jag har gett upp^^ hahah



Större action än så var det inte ;)


Kommentarer
Postat av: Nora

Glöm inte att göra min blog award som jag gett dig! :P :)

2010-02-02 @ 10:45:06
URL: http://noragyll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0