Jag och Matte lyssnar på Johanna till middag ;)

Hejsan! Sitter hemma hos Matte och bloggar. Tur att han har ett internet som funkar för det har ju inte jag. Han håller på och lagar jättegod middag till oss medan jag diggar mcfly och surfar runt lite. Tydligen har jag inte alls hängt med i svängarna för har ju sett nu att min vän Johanna har laggt upp den film på youtube som jag filmade förut och som hon nu skickat in till en tävling med Made in Sweden. Kul att hon la upp den för låten är ju bara så bra :) Så jag och Matte har Johanna som soundtrack till middagslagningen idag :)

 


Kommentarer
Postat av: Nora

Åh, så mysigt :D Har du visat dina smoothie talanger ännu då? :)

2010-02-24 @ 20:45:43
URL: http://noragyll.blogg.se/
Postat av: Johanna

Så mysigt det låter. :)Haha, så snäll du är. :)

2010-02-24 @ 22:16:13
Postat av: Frida

Hihi jaa vi är hemmamys paret nummer 1 :P Så jorå vi har gjort smoothies haha ;)

2010-02-28 @ 20:01:35
URL: http://snyggfrida.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0