Jag har inte försvunnit ;)

Heej jag har fått lite klagomål på att jag inte har bloggat men först var det så mycket och sedan har inte mitt internet fungerat på några dagar. Men nu är jag tillbaka igen och med massor av kul :)
Kolla bara in klippen ifrån helgen med mig och Johanna som satt uppe hela natten och aaa läs och se själva :)


Vår egen låt vi satt uppe mitt i natten och gjorde. Här är slutliga resultatet tidigt på morgonen. Precis nyvakta och vi kör igång dagen med vår nyskrivna (vad som kommer att senare bli en rocklåt) "Oh no love you so" Vi ser fram emot att få göra den mer proffisionell, detta är alltså bara grunden :) enjoy

 

En av våra favoritlåtar:

We are two Mcfly freaks from Sweden! :D



Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, :) OMG! <3

2010-02-16 @ 16:34:52
Postat av: Sara

Thihi, vad ni är duktiga! :) <3

2010-02-16 @ 17:26:59
URL: http://misssailor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0