Jag är en bitch på mornarna

Jaha då var det fredag idag då och praktik. Usch tänk om man hade behöft åka till skolan idag...eller det hade kanske varit soft. Men det känns mysigare att ha praktik på en fredag faktiskt. Det är skönt också att man kan ta det så lugnt på fredagmornar, okej även om jag går upp i tid så är man aldrig klar i tid.

Jag tror att jag har börjat bli lite yrkesskadad redan nu eftersom jag börjat jobba i sömnen också. I natt så stylade jag om Johanna, klippte och färgade det ljusare och lockade håret också. Det blev skiiiitfint! Kommer ihåg precis i detalj att det var en 7a jag färgade till och så. Får kanske lägga upp förslaget till henne eftersom det blev bra i drömmen, haha :)

Idag kommer My och ska klippa sig som senaste gången klippte av allt sitt hår till en snygg kort bob :) Så roligt med folk som vågar. Gör man en drastisk cool förändring som kanske snarare är lite mer som en chock tilll en början så brukar man inse att man är skitnöjd sen och att man får positiva reaktioner från alla runtomkring.

Till frukost denna morgon då: Havregrynsgröt..tror även att jag ska pressa i mig en macka. Jättespännande!
Jag är lika road som jag ser ut på bilden. Tro det eller ej men jag är en bitch på vardagmornar :P

Kommentarer
Postat av: Nora

Frida! Jag behöver akut hjälp med mitt hår. Kan du hjälpa mig att färga/tona och klippa när jag kommer hem? Jag kan komma till salongen på en fredag :)

2010-02-05 @ 16:11:58
URL: http://noragyll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0