Kärleken spirar i mitt liv nu

Här är förklaringen till mitt dåliga bloggande :P Jag har för det första inte haft ett fungerande internet på flera dagar, innan dess har det hoppat lite fram och tillbaka. Nu har jag lyckats haffa åt mig pappas lilla jobbdator så jag iallafall idag kan uppdatera er med allt som hänt. För jag har ju varit ganska upptagen nu också med att skaffa pojkvän. Som en blixt från en klar himmel så hade jag och Matte funnit varandra och insett direkt att vi båda ville att det skulle bli vi två :) Är det rätt så är det lätt och han är verkligen en drömprins man alltid önskat sig :) Ingen hade kunnat anat heller att det skulle vara en av killarna i Something Behind. Haha så nu är alla killarna i bandet haffade, sorry girls ;) 




Kommentarer
Postat av: johanna

haha, yay! <3<3



we like. :)



2010-02-23 @ 19:00:22
Postat av: Malin

Kan du inte lägga upp en bild på honom? :)

2010-02-24 @ 09:10:25
Postat av: fido

hihi söta! :)

2010-02-24 @ 19:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0