Get a tan

Igår provade jag min solspray Tan Can som jag fått från min praktik. Jag var lite smått rädd när det var nysprejat för jag såg ut som en neger. Men efter tork under natten och sedan dusch på morgonen så blev det inte så illa iallafall. Förutom ena handen som är helt fuckad, haha, väärsta randen, e pinsamt! Men det får man väl bjuda på och vara glad över att det inte blev fläckigt i ansiktet. Vad man längtar efter en riktig bränna nu. Ge mig sommar!



HJÄLP HUR SKULLE DET HÄR BLI?


Före:



Efter:


Kommentarer
Postat av: Sara

OMG!!! :O Men snygg blev du! ;)

2010-02-06 @ 19:34:06
URL: http://misssailor.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag menar inget illa men jag tycker du har lite för mycket smink, lite fjortisvarning

2010-02-07 @ 20:09:20
Postat av: Nora

Snygging! Haha, minns du när vi sprayade oss :P

2010-02-07 @ 21:28:53
URL: http://noragyll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0