Bara Mr perfect i skallen

Tjena! Idag har det varit as chill och just nu sitter jag och väntar på att Matte ska sluta jobba så jag kan åka hem till honom och ha en sen myskväll :) Det blir mycket snack om Matte här nu på bloggen men vi är ju så nykära och fästa vid varandra hela tiden^^ Men kommer skriva om lite annat också jag lovar :) Tänkte att jag skulle läsa en bok från svenskan nu medan jag väntade men men det gick ju inte så bra eftersom man har mr perfect i skallen hela tiden och sitter hällre och är töntig och skriver kärleksdikter istället...haha, aja nått kreativt blev det ju då gjort iallafall.
Livet känns helt galet härligt och jag känner mig väldigt lyckligt lottad som hittat världens gulligaste kille :) 




                                       

<3


Kommentarer
Postat av: fido

supersöta! :) <3

2010-03-01 @ 09:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0