Life sucks but Razi is here

Hejj! Idag sitter jag hemma eftersom jag trodde att jag skulle dö när jag vaknade. Har gått med nån jävla sjukdom i en vecka nu som vägrar bryta ut ordentligt. Så man befinner sig i ett stadie mellan frisk och sjuk. It sucks so hard! Ge mig en kille istället så blir jag glad :P haha.

Men jag har faktiskt sällskap av storasyster Malin här som ligger antingen i soffan och garvar åt How I met youre mother eller står på ballkongen och röker.
Jag har gjort en video också om Malin som blev riktigt bra. Vi har gjort väldigt många filmer genom åren men inte särskillt många tillsammans. Ska verkligen ta och leta efter en som vi gjorde för ett år sedan och sedan tappade bort som är stört rolig.
Men egentligen har vi som projekt idag att vi ska göra fint här hemma sen också... när nu det kommer bli gjort. Sen ska jag köra till Ica maxi och handla mat ikväll för annars blir det ingen mat i den här familjen. Jaa vilket ansvar man måste ha asså :P 

Sorligt att man lämnat vännerna och äventyren i skolan idag :( för det är faktiskt roligt i skolan när man har en kropp och hjärna som är kapabel till det vill säga. Men i morgon ska det bli färgdag i skolan så då går det ju bara inte att missa det!
Nu drar jag till duschen ciao



Malin blev nog lite ledsen idag när hon såg min film "Razi´s first morning in sweden" och saknar the farm life i Israel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0