Laddar och taggar till morgondagen

Som ni ser så är det lite ny design på bloggen. Det är inte riktigt klart än lite småfix kvar men hoppas att ni också gillar det så som det ser ut hittils iaf :)

Jag ska stänga av datorn måste slita mig här ifrån nu och ladda mina saxar till mina snygga modeller som ska komma och klippa sig hos mig i morgon. Och så ska jag fixa med lite annat också.
Sen är det bara att börja tagga inför i morgon kväll då det blir utekväll :D

Så vi ses i morgon då jag visar lite fest smink och frisyr. Sara kommer hit och girlar, dvs målar naglarna, dricker nått gått och dunkar Jonas Brothers med mig här på mitt rum. Ses då! Ciao!


Kommentarer
Postat av: Sara

kommer bli såååå JÄVLA kul ikväll!!! :D

2009-09-04 @ 15:33:33
URL: http://misssailor.blogg.se/
Postat av: sarah the one and only

"girlar".. de va ett nytt ord!

2009-09-07 @ 21:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0