Är man snygg som kille eller?

Spexfoto idag! Det blev riktigt bra tyckte jag. Efter omständigheterna så var jag lugn och glad tack vare att det finns fina människor som ställer upp för en. För det blev verkligen inte som jag hade tänkt mig med kläderna igår kväll så jag satt sent och försökte desperat hitta någon som ville låna ut kläder till mig. (Jag skulle alltså vara streetkille.) Så stort tack till Simon som lånade ut en hel outfitt till mig, kepsarna luktade verkligen...speciellt måste jag säga, vill nog inte veta vad han gjort med dom. Sen stort tack till Sarah som gick och hämtade kläderna och väldans massa tack till tappre Kling som jagade runt ute i Huddinge på kvällen för att hitta Simons tröja jag skulle ha och som han idag glömde och åkte hem för att hämta den till mig. 
Jag blev verkligen jätteglad av att ni 3 var så schysta och ställde upp så mycket för mig, annars hade det ju inte blivit något spex för mig. Och vist blev vi bra :)



Vi är den braiga dansfilmen Step up. Är man snygg som kille eller? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0