God morgon, god morgon, hör fåglar glatt, god morgon, god morgon, i kööör

God morgon! Men det kanske ni redan har fattat nu :P Jag har sovmorgon idag igeeen. Awesome ska fixa med lite frukost nu, eller lunch vet inte vilket så det får bli brunch.
En morgon för mig brukar bestå av väckning med hjälp av en shön låt antingen med the kooks, backsteetboys eller mcfly. Sen får man sitta och käka till morgonböner på Hebreiska upplästa av storasyster medan man försöker hänga med på vad som händer i Vakna med the voice.
Det spelar ingen roll hur tidigt man går upp det slutar alltid med att man stressar sönder till bussen.


 


Kommentarer
Postat av: Razi

haha.. jag äslkar min ständigt underliga farmställning på denna blogg!

2009-10-17 @ 12:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0