Frida citat

Lajjar lite på fejjan då jag skrivit upp lite olika saker jag sagt i olika situationer. Kände att det var lite kul att samla ihop lite citat och listan lär väl göras längre.

"Kolla lamkött"

"Snö blir regn när man kommer in"

"Jag har bara den här lilla väskan med mig. Men det gör ingenting för jag har en jacka på mig"

"Jag saknar ditt kök, jag vill komma och städa det"

"Jag har muskler fast dom syns inte"

"Livet är för bra för att stressa sönder"

"Killar är som killar, dvs som skit i byxan. Vist värmer det en aning men oftast bara till besvär"

"Jag är blond inuti"

"Jag och siffror är inte direkt bästa vänner"

"Jag vill bli så himla mycket olika saker så någon som inte vet kan ju ta något av mina"

"Jag förstår inte grejen med att vara singel, det suger ju"

"Boybands det är grejen lixom"

"Vart är min toffla?"

"Jag ska ta mig en rackarns macka"

"Man ska passa på innan 20 för sen går det utför"



Avslutningsvis är Noras och min teori om killar väldigt härig tycker jag. Detta kommer från en film då vi sitter helt seriösa och pratar: "Man faller för dom ljushåriga killarna" - Nora "Men egentligen gillar man dom mörkhåriga killarna" - Frida "Ja det är dom man tycker är snygga" - Nora


Kommentarer
Postat av: Nora

Miss you honey!

2009-11-01 @ 00:05:40
URL: http://noragyll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0