Det bor en hårdrockare och en tant i mitt hus

Bor man i lägenhet så är det en hel del man får stå ut med. Det bor en hårdrockare i mitt hus som brukar dra på stereon på max då och då som nu tex. Undrar om det är under som han bor för det kan inte vara över iallafall för där bor en tant som har någon konstig klocka hos sig. Jo jag lovar, sent sent på kvällarna så brukar den gå igång med någon konstig signal och sedan hör man lite babbel babbel som att tvn är på, sen låter den konstiga signalen igen och sen var det inget mer med det.
Nångång ska jag spela Backstreet Boys så högt att dom blir kletiga i öronen av allt smör. :D



Här har vi ett exempel på hur ett liv i lägenhet kan se ut :P

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0