Massslakt av delfiner!

Ni har väl inte missat Japans helt sjuka massslakt av delfiner! Såg riktigt jävla äckliga bilder på nyheterna nyss här på morgonen helt sjukt vattnet var så rött av allt blod och det var nog det vidrigaste jag sett så jag tänker inte lägga upp nått youtube klipp på det för jag vill inte se det igen, usch. Hur helt jävla okänsliga är människor som massmördar oskylldiga djur som får lida till döds! Det var as ballt av dom som riskerade sina liv och lyckades filma allt för nu vet hela världen om vad Japanerna håller på med.

Jag har precis gått med i Saras facebook grupp Stop the killing of dolphins som var snabb och startade redan igår, bra gjort. 



Otäck bild jag tagit från Saras blogg http://misssailor.blogg.se  


Kommentarer
Postat av: Sara

Åhh vad fint av digb att göra lite reklam för min grupp här! :D

2009-11-14 @ 19:05:10
URL: http://misssailor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0