Flummig dag, typ allmänt skum

Asså flummig dag idag, typ allmänt skum bara och jag fick skrattutbrott på donken vid 11 tiden i morse. Kanske för att man var rätt nyvaken fortfarande, kanske för att jag, Sarah och Marlene är allmänt störda bara och låtsades att Marlene var Ica-Jerry. Vi försökte göra någon slags sketch men det blev lite för mycket skratt tror jag för att det skulle bli något :P Sen köpte jag ett par svarta uggs med gullig snörning från Wedins, sweeet, löv them. Bra beslut att ta svart faktiskt, det känns awesome. Sen tyckte jag att vi skulle gå in på Teknik Magasinet och leta efter en snygg kille som jobbade där förut. Men vi gick upp till skolan istället och fortsatte härja runt där :P Jo men man går ju endå i 3an då är man inte rädd för nått :P haha då kan man skrika till Sarah "JAG GÅR NU SARAH" som har sitt skåp på andra sidan korridoren utan att skämmas. Det brukar endå bara stå lökiga killar vid mitt skåp och spela pingis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0