Egokick kväll

Det är viktigt att ta hand om sig själv! Så jag ordnade en liten egokick kväll åt mig själv då jag radade upp Vecko Revyn, Glaze och HM katalogen i sängen. Observera att jag smackade på post it lappar på dom plaggen i HM katalogen som jag gillade, fråga mig inte varför men jag tror att jag kommer ha användning av det lilla systemet sen. Bredvid mig doftade det rosenträ och då och då smuttade jag på min banan smoothie. Riktigt god! Och det är ett enkelt:

Fridas banan smoothie
1 banan. Häll i vanilj yoghurt. Liite mjölk. Två små skedar oboy. Blanda i mixern bara så är blir det hur gott som helst.

   


Kommentarer
Postat av: Sara

Mysss! :D

2009-07-27 @ 11:55:10
URL: http://misssailor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0