Fridas fredag

Idag har det varit en lång dag på praktiken eftersom jag inte åkt iväg och dansat. Det har varit väldigt lugnt hela dagen, hade inte min kund förns kl 17 nämligen. Ska permanenta henne nu på onsdag så vi passade på nu innan att klippa upp det lite eftersom det är alltid lite svårt att permanenta på långt hår. Håret blev jättefint så det var skönt att gå hem nöjd. Pappa bjussade på spagetti och köttfärssås som jag försökte pressa i mig, har man ätit en kebabtallrik så står man sig på det en hel dag det går inte att äta middag efter det. 
Ska passa på att gratta Lukas till friheten som muckade idag. Lite avis på honom som ska på Backstreet Boys konserten ikväll, den lär säkert vara bra. Själv ska jag sätta mig framför ett spännande idol avsnitt som börjar om bara en minut faktiskt. Hejar självklart på Tove som fått riktigt svåra låtar av juryn, så det ska bli spännande att se :) 



Så söt och har as cool stil. Heja Tove!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0