Året som gått

2009 har varit: Lärorikt

Det jag saknar mest från året som gått: Kärleken

Det jag saknar minst från året som gått: Smärtan efter kärleken och tandställningen ;)

Roligaste upplevelsen: Skol-DM och Skol-SM, Dansuppvisningarna

Pinsamaste upplevelsen: På min förra praktik när jag skulle gå och köpa en glödlampa och köper en 100w för jag viste inte vad jag skulle köpa för någon :P  

Lyssnat mest på: Mcfly

Ätit mest: Fryspizza säkert

Antal olika hårfärg: ööh... 3 olika, svart - brunt - blont

Bästa filmen jag sett: Twiligt och New moon utan tvekan

Onödigaste köpet: Min pälsmössa, använt endast 1 gång

Bästa köpet: Mitt svarta diadem med rosett på :)

Minnesvärt citat från året: "Boybands det är grejen lixom" - jag

  För 12 månader sen :) Svarthårig, tandställning och nyklippt i fingret^^


Kommentarer
Postat av: Sara

Guuud vad mycket man har gjort på detta år! Stört! Om du inte vill ha din pälsmössa så kan jag ta den ;) thihi!

2009-12-31 @ 13:50:47
URL: http://misssailor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0