Tack tanten

Härligt att ha sin dator tillbaka igen. Dock så fungerar typ ingenting så ska hosta igång syrrans bärbara så man kan kika in på msn.
Idag har det inte hänt nånting bara degat så då passade det ju bra att man tog en mini promenix nu på kvällen. Och jag vill passa på att hylla alla snälla gamla människor som är så vänliga och hjälper oss unga i nöd. Jag syftar på en liten händelse nu här ikväll när jag var ute och tog inte med mig några nycklar eftersom porten är öppen på framsidan till kl 10...trodde jag. När jag skulle in där vid 9 så var det låst och i porten på baksidan också, som alltid är låst. Ingen mobil inga nycklar...hmm vad gör man lixom. Lite smått desperat hittar jag en kotte som jag försöker kasta upp till andra våningen men den knockade med fönstret längst ner istället. Men så kommer det en liten tant strax efter och öppnar. Hon skulle kika ut genom sitt fönster för att se om det regnade så såg hon mig utanför kasta kottar och tänkte att nu är den där människan utelåst.
Hahaha :D Så stort tack till tanten på tredje våningen! Annars vet jag inte hur länge man hade stått där :P
Vid mitt fönster :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0