Brunett är hett

Ääääntligen har jag inte tre olika färger i håret och väärsta utväxten längre utan nu är det en fin brun färg som jag verkligen är nöj med :) Men vill man vara fin får man lida pin, satt ju hos frissan i 4 timmar med håret (risbusken) så inte förns kl 9 kom pappa och jag iväg till ica maxi. Snabb middag vid 10 på vägen hem, ett gamalt hederligt Big mac och co. :P
Men nu sitter jag här (med min fina frilla hehe) och kollar vilket tåg jag ska åka till min nya praktik imorn. Har fått plats på Frisör Center så hoppas att det blir awesome. Efter det ska jag trippa iväg till Balettakademien och dansa som ligger precis i närheten. Så smart jag tänkt, hehe.

Ses imorn då så lägger jag upp lite pics på håret också :) Puss och god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0